Από πότε η πολιτική κριτική έγινε άλλοθι ανεντιμότητας;

Takis Fotopoulos 2του Κώστα Γιαννιώτη

Σε φύλλο της εφημερίδας  «Κυριακάτικη»  διάβασα, με έκπληξη, άρθρο κάποιου κυρίου Τ. Φωτόπουλου όπου αφού πρώτα αναφέρει ότι  «…… είναι αδύνατη οποιαδήποτε ριζική αλλαγή πολιτικής για την έξοδο από τη σημερινή οικονομική (και όχι μόνο) καταστροφή χωρίς μονομερή έξοδο από την Ε.Ε. και διαγραφή του χρέους, ακύρωση της μνημονιακής νομοθεσίας και τις αναγκαίες γεωστρατηγικές μεταβολές ……» και συνεχίζει γράφοντας πως …..… «Αυτό σημαίνει ότι είναι εντελώς αποπροσανατολιστικές οι απόψεις ότι θα μπορούσαμε να εφαρμόσουμε άλλη πολιτική ακόμα και μέσα στην Ευρωζώνη (ΣΥΡΙΖΑ) ή ότι θα αρκούσε η έξοδος από το ευρώ (χωρίς παράλληλη άμεση έξοδο από την Ε.Ε.) για την εφαρμογή μιας ριζικά διαφορετικής οικονομικής στρατηγικής (ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Σχέδιο Β΄, ΕΠΑΜ κ.λπ.)…».

Εδώ αρχίζει να χοντραίνει το παιγνίδι αυτός ο κύριος. Με τρόπο άγαρμπο και κυρίως ανέντιμο διαβάλλει το ΕΠΑΜ με στοιχεία και κατηγορητήριο πλαστογραφημένα.

Μέσα στο θολό πολιτικό τοπίο που ορίζεται από τις επιδιώξεις των κατακτητών στον τόπο μας, βρίσκουν την ευκαιρία να ξεπροβάλουν δειλά, αλλά και ύπουλα, το κεφαλάκι τους, κάθε είδους «διανοούμενοι» και «μαρξιστές» που διεκδικούν το δικαίωμα να γίνουν κριτές των πάντων, σε μια προσπάθεια δικαίωσης της ύπαρξής τους.

Δικαίωμά τους αναφαίρετο !

Ο κάθε ελεύθερος πολίτης έχει, και πρέπει να έχει, το δικαίωμα της κριτικής  προς οποιονδήποτε, άτομο ή συλλογικότητα, χωρίς να κινδυνεύει να καταστεί υπόλογος για τις απόψεις του.

Το στοιχείο όμως που κάνει διακριτά τα όρια μεταξύ της γνήσιας, άδολης και βασισμένης σε υπαρκτά γεγονότα κριτικής από τη σπέκουλα και την προβοκάτσια ήταν, είναι και θα είναι η ηθική των μέσων που χρησιμοποιεί σαν «επιχειρήματα» ο «κριτής». Γιατί όταν θέλεις να κρίνεις θέσεις και απόψεις, ηθικό και έντιμο θεωρείται το να προβάλλεις με ακρίβεια τις θέσεις αυτές.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως αυτό δεν συμβαίνει, γιατί φαίνεται πως ο κύριος αυτός, τις θέσεις, τις οποίες βάζει υπό την κριτική του, τις θεωρεί κουστουμάκι που κόβει και ράβει στα μέτρα του, έτσι ώστε να πέφτει κουτί στο σαρκίο του και να εξασφαλίζει την – έξωθεν – καλή του εμφάνιση.

Ακόμα και αν θεωρήσουμε πιθανή την περίπτωση να κρίνει, έχοντας πλήρη άγνοια των απόψεων του κρινόμενου, πάλι δεν απαλλάσσεται. Κι αυτό γιατί και η αποσιώπηση (εκούσια ή ακούσια) των απόψεων ή των θέσεων του κρινόμενου, είναι ταυτόσημη της διαστρέβλωσης και της εξαπάτησης.

Άλλωστε είναι γνωστή η γκαιμπελική «άποψη» ότι …. «αν αυτή δεν είναι η αλήθεια τόσο το χειρότερο γι` αυτήν» !

Αλήθεια, ο κ. αυτός, δε γνωρίζει τάχα, ή δεν έριξε ποτέ, έστω και μια βιαστική ματιά, στις θέσεις του ΕΠΑΜ ως προς το θέμα του τρόπου…. « εξόδου από τη σημερινή οικονομική (και όχι μόνο) καταστροφή» – όπως γράφει – της χώρας μας;

Και ρωτάω γιατί γνωρίζω εκατοντάδες χιλιάδες απλών ανθρώπων του λαού μας, που ξέρουν …… «απ` έξω κι ανακατωτά» τις θέσεις του ΕΠΑΜ. Αυτός ο ….. «διανοούμενος καλαμαράς» πού ήταν κρυμμένος και δεν μας είδε πουθενά;

Δεν είδε πουθενά, δεν άκουσε ποτέ, ότι το ΕΠΑΜ δεν θεώρησε ποτέ και με κανένα τρόπο την επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα – από μόνη της – σαν πανάκεια που θεραπεύει πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν ;

Ρώτησε ποτέ, ή επιμελώς το απέφυγε, να μάθει ότι η πρότασή του ΕΠΑΜ για επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα συνοδεύεται από μια σειρά προϋποθέσεων, που πρέπει να συνοδεύουν αυτήν την πράξη, ώστε να είναι δυνατή η γρήγορη και σίγουρη ανάταξη τής οικονομίας τής χώρας μας και της ανάπτυξης της παραγωγικής δυναμικής της ;

Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο, με τις θέσεις του, που είναι καταγεγραμμένες σε εκατοντάδες κείμενά του, σαν αναλυτική παρουσίαση των πάγιων θέσεων των οργάνων του (που βασίζονται στις αποφάσεις των συνεδρίων του), ξεκαθαρίζει με ενάργεια ότι το εθνικό νόμισμα είναι ένα απo τα βασικά  εργαλεία που καθορίζουν τη δυνατότητα ενός λαού να ασκήσει ανεξάρτητη εθνική πολιτική, να ασκήσει εθνική κυριαρχία, να οικοδομήσει την οικονομία του και να αναπτύξει τις παραγωγικές δυνάμεις του τόπου του προς όφελός του.

Αξίζει να σημειώσω ότι – όλως τυχαίως – αυτό είναι και το θέμα στο οποίο αναφέρεται και ο γ.γ. του ΕΠΑΜ  Δημ. Καζάκης, σε άρθρο του στην εφημερίδα ‘’Η Ελλάδα αύριο’’ ( Σάββατο 11 – Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014, σελ. 20) όπου υπογραμμίζει ότι …. «Το εθνικό νόμισμα μπορεί να εκφράζει την κυριαρχία μιας ντόπιας κλεπτοκρατικής ολιγαρχίας, όπως συνέβαινε επί δεκαετίες με την παλιά δραχμή. Όμως μπορεί να εκφράσει και την κυριαρχία του ίδιου του λαού στην προσπάθειά του, με όρους δημοκρατίας, να οικοδομήσει μια οικονομία με βάση τα πιο ζωτικά και άμεσα συμφέροντά του», ενώ συνεχίζει λέγοντας ότι ….. « …. Αντίθετα, ένα παγκόσμιο νόμισμα όπως το ευρώ …. εκφράζει αποκλειστικά και μόνο τον αγώνα για παγκόσμια κυριαρχία. …. Εκπροσωπεί μόνο αγορές και κεφάλαια τα οποία επιζητούν να επιβληθούν με όρους αποικιοκρατίας πάνω σε λαούς και χώρες» και επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι το εθνικό νόμισμα δεν αποτελεί τη λύση – αυτή καθαυτή – αλλά ……… «…..αποτελεί  τ η  μ ο ν α δ ι κ ή  α φ ε τ η ρ ί α πάνω στην οποία ο λαός με δικούς του όρους μπορεί να επιδιώξει τη λύση στα προβλήματα με βάση τα δικά του συμφέροντα. Χωρίς εθνικό νόμισμα δεν μπορεί να υπάρξει ούτε κατά διάνοια η δυνατότητα άσκησης εθνικής κυριαρχίας στη χώρα….»

Το ΕΠΑΜ επέμενε, επιμένει και θα επιμένει ότι τα προτάγματά του (ανάμεσα στα οποία είναι και η επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα) είναι αλληλένδετα και ισότιμα. Επιμένει ότι αποτελούν μια αλυσίδα της οποίας ο κάθε κρίκος της είναι απαραίτητος, πολύτιμος και ζωτικός για την ύπαρξη των άλλων προταγμάτων – κρίκων αυτής της αλυσίδας. Ότι η έξοδος από το ευρώ πρέπει να συνοδεύεται και από ……

  • την έξοδο από την Ε.Ε.
  • τη μονομερή καταγγελία και διαγραφή του χρέους
  • την εθνικοποίηση των τραπεζών (με πρώτη την Τράπεζα της Ελλάδος)
  • τη σύγκληση Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης, για την αποκατάσταση της δημοκρατικής νομιμότητας στην πατρίδα μας
  • την εφαρμογή της Σεισάχθειας
  • την τιμωρία των ενόχων για την παράδοση της χώρας στους ντόπιους και διεθνείς τοκογλύφους.

Αναφέρθηκα σε κάποια από τα γενικά προτάγματα, αποφεύγοντας λεπτομερέστερες αναλύσεις, περί ταχύρυθμης οικονομικής ανάκαμψης και παραγωγικής ανασυγκρότησης, για να μη ζαλίσω το μυαλουδάκι του «κυρίου» αυτού, ο οποίος πριν αρπάξει το καλαμάρι του και μας βάλει στην ίδια μοίρα με  ΑΝΤΑΡΣΥΑ, και πολύ χειρότερα, με  ΣΥΡΙΖΑ και  Σχέδιο Β΄, καλό θα ήταν να έχει ρωτήσει και να έχει μάθει τι στο διάολο είναι αυτό το ΕΠΑΜ και τι λέει.

Ή μήπως ξέρει και …… άλλα εντέλλονται κάποιοι να μας πει ;

Οι κάτοικοι αυτού εδώ του τόπου, χιλιάδες χρόνια πριν, ταύτιζαν την ηθική με την εντιμότητα και το ανήθικο με την ανεντιμότητα.

Περιφρονούσαν τον αμαθή και καταδίκαζαν τον κρίνοντα εν αγνοία ή εν δόλω.

Ας επιλέξει ο κάθε «κύριος» της κατηγορίας του αρθρογράφου την ομάδα στην οποία θέλει να καταταγεί.

Στην προκειμένη περίπτωση, η στάση του μου δίνει την εντύπωση ότι μάλλον είναι γνώστης των λεγομένων δια στόματος του Αμερικανού κοινωνιολόγου Μπράιντον,  που  – εμμέσως, πλην σαφώς – λέει για …… κάποιους ‘’τύπους’’  ότι ….. «Μπορεί πραγματικά από άποψη ηθικής να μην είμαστε χειρότεροι από τους προγόνους μας, κι ακόμα μπορεί να είμαστε κατά μέσο όρο κατά τι λιγότερο σκληροί, λιγότερο βάρβαροι απ` αυτούς, ενσωματωμένοι όμως μέσα στα έθνη κράτη, μπορούμε να κάνουμε περισσότερο κακό, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά απ` όσο μπορούσαν να το κάνουν εκείνοι». (Ιστορία του δυτικού κόσμου, Ν. Υόρκη, 1953, σελ. 443).

Πολύ δε περισσότερο, θα έλεγα εγώ, αν αυτός ο ‘’απόγονος’’ των ‘’προγόνων’’ κρατάει γραφίδα ή καλαμάρι και γράφει βουτώντας το όχι σε μελάνι αλλά σε κίτρινη μπογιά.

Αλήθεια ! Αφού κρίνει έτσι όπως τον βολεύει το ΕΠΑΜ, μέσα από την αθλιότητα των αποκρύψεων, μήπως θα μπορούσε να μας πει τελικά  τι προτείνει ο ίδιος, έτσι ώστε, σε πρώτη φάση, να απελευθερωθεί η χώρα από τους κατακτητές και, στη συνέχεια, να βάλουμε μπροστά την παραγωγική της ανασυγκρότηση με στόχο την ανάπτυξη και την ευημερία αυτού του λαού; Γιατί περίσσεψαν σ` αυτόν τον τόπο οι περισπούδαστοι κριτικοί και αναλυτές της πολυθρόνας και του καναπέ, που με περισσή αλαζονεία και αμετροέπεια – χωρίς να προσθέσω και την ανεντιμότητα –μακριά από την καθημερινή πάλη του λαού, «κρίνουν» κάποιους που λιώνουν στα πόδια τους οργώνοντας την Ελλάδα, απ` άκρη σ` άκρη, μεταφέροντας λόγο επαναστατικό και με προτάσεις διαυγείς και ολοκληρωμένες.

Είναι σίγουρο ότι δεν είχαμε ποτέ τον καημό της αποδοχής μας από τον οποιοδήποτε Φωτόπουλο, γιατί τα αυτιά μας τα έχουμε πάντα τεντωμένα για να ακούμε ακόμα και την πιο μικρή παρατήρηση που θα μας κάνει ο κάθε απλός άνθρωπος του λαού μας, που, υποφέροντας κάτω από την μπότα της δεύτερης κατοχής, δεν έχει ούτε το χρόνο ούτε τη διάθεση για «διανοουμενίστικα» φτιασιδώματα.

Τον ακούμε με σεβασμό γιατί ξέρει να μιλάει με λόγια σταράτα, ξάστερα και κοφτερά.

Παρ` όλα αυτά δεν είμαστε διατεθειμένοι να δεχτούμε να μας φτύνουν κι εμείς να λέμε…. «ψιχαλίζει». Πολύ δε περισσότερο όταν αυτός που φτύνει, δεν ασκείται μόνο στα ακροβατικά της λογοκοπίας, αλλά προχωρά και σε διαστρεβλώσεις, αποκρύψεις και κουτοπονηριές. Σε αθλιότητες.

Για κάτι τέτοιους, «διανοούμενους» λογοκόπους, ο Λένιν, σε άρθρο του στις 22 Φλεβάρη του 1918, στην απογευματινή έκδοση της εφημερίδας ‘’Πράβντα’’, αρ. φύλλου 33  γράφει …. «Βασανιστική αρρώστια η ψώρα. Κι όταν πιάνει τους ανθρώπους, η ψώρα της επαναστατικής λογοκοπίας, τότε και μόνο το θέαμα αυτής της αρρώστιας σου προξενεί αφόρητα βάσανα. Αλήθειες απλές, καθαρές, κατανοητές, ολοφάνερες για κάθε εκπρόσωπο των εργαζόμενων μαζών, αλήθειες που φαίνονται αναμφισβήτητες, διαστρεβλώνονται από εκείνους που έχουν προσβληθεί από το είδος της ψώρας που εξετάζουμε. Συχνά η διαστρέβλωση αυτή προέρχεται από τα πιο καλά, τα πιο ευγενικά και τα πιο υψηλά κίνητρα, ‘’απλώς και μόνο’’ επειδή δεν έχουν καλοχωνέψει ορισμένες θεωρητικές αλήθειες ή τις επαναλαμβάνουν αδέξια σαν μικρά παιδιά ή παπαγαλίστικα σαν μαθητούδια …..».

Έχοντας κατά νου τους Τσιπροκουβέληδες της εποχής του, αλλά και τους κάθε είδους Φωτόπουλους, συμπλήρωνε …. «Ο κάθε μουζίκος αν θα έβλεπε ένα ‘’διανοούμενο’’ που προσπαθεί να ξεφύγει με τη λογοκοπία από μια τόσο ολοφάνερη αλήθεια, θα του έλεγε : η αφεντιά σου δεν είσαι για να κυβερνάς το κράτος, καλύτερα να πας να γραφτείς παλιάτσος στο τσίρκο ή απλώς να πας να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο, να καθαριστείς από την ψώρα».

Και κλείνει, αναφωνώντας …… «Ουφ ! Άσχημη αρρώστια η ψώρα. Και δύσκολο το επάγγελμα του ανθρώπου που του έλαχε να κάνει ζεστό μπάνιο σε ψωριασμένους…..».

Ας μείνουν ανήσυχοι οι όποιοι τέτοιοι τύποι σαν αυτόν. Η άμαξα θα συνεχίσει το δρόμο της και δεν πρόκειται να σταματήσει επειδή τρέχουν πίσω της τα σκυλιά αλυχτώντας.

Η άμαξα αυτή έχει γυρίσει – και θα ξαναγυρίσει – την Ελλάδα απ` άκρη σε άκρη. Οι επιβάτες της πληθαίνουν ώρα με την ώρα, σε πείσμα όλων αυτών που ή κάνουν ότι δεν τη βλέπουν ή κοιτάζουν να ανοίξουν λακκούβες στο δρόμο της. Είναι αργά πια για να τη σταματήσουν. Το δρομολόγιο εκτελείται ήδη και γυρισμό δεν έχει. Μόνο στάσεις για επιβίβαση.

Όσοι κλείνουν τα μάτια και κάνουν πως δε βλέπουν αυτήν την άμαξα, θα πάθουν  αυτό που θα πάθουν οι Σαμαροβενιζέλοι, οι οποίοι πείστηκαν από τα αφεντικά τους και βλέπουν «φως στο τούνελ». Δε θέλουν να πιστέψουν ότι είναι το τρένο που φτάνει ολοταχώς και θα περάσει από πάνω τους.  Έτσι και τούτοι. Δε βλέπουν την άμαξα, γιατί έχουν κλείσει αυτιά και μάτια και φτύνουν, μόνο. Θα τη νιώσουν όταν περάσει από πάνω τους.

Κώστας Γιαννιώτης
Μέλος του Εθν. Συντον. Συμβουλίου του ΕΠΑΜ

Advertisements

31 Responses to Από πότε η πολιτική κριτική έγινε άλλοθι ανεντιμότητας;

  1. Ο/Η another brick in the wall λέει:

    γιατι δε βαζετε και τη συνεντευξη σε ενα link?

  2. Ο/Η προσεχτικός πολεμιστής λέει:

    Ο συντάκτης ξέρει να διαβάζει τα προτάγματα του κόμματος στο οποίο υποτίθεται ανήκει και να μη διαστρεβλώνει τον Φωτόπουλο όπως του γουστάρει; Τα «5 προτάγματα του ΕΠΑΜ» (Ακριβώς δίπλα από το άρθρο του κ. Γιαννιώτη που ούτε καν τι εκπροσωπεί δε γνωρίζει!!) γράφουν:

    «ΤΑ 5 ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ.

    Μη αναγνώριση του δημόσιου χρέους με βάση το διεθνές δίκαιο.
    Ανατρoπή όλων των συμφωνιών, δεσμεύσεων και μέτρων των δοσιλογικών κυβερνήσεων.

    3. Έξοδος από το ευρώ και αναθεώρηση της σχέσης μας με την Ε.Ε.

    Δίκη δοσίλογων όλων των προδοτών, ανεξαρτήτως θέσεως (κυβερνητική ή μη).
    Εγκαθίδρυση Δημοκρατίας μέσω μια νέας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ανεξαρτήτως ιδεολογίας και κομματικού παρελθόντος»

    Ή λοιπόν ο κ. Γιαννιώτης μας κοροϊδεύει και άλλα λέει σε κάποια κείμενα του και άλλα λέει αυτός και οι συνεργάτες τους σε άλλα κείμενα και κοινά όπως βολεύει κάθε φορά το κόμμα του, είτε δε γνωρίζει τις θέσεις του κόμματος του, που ουδέποτε μιλούν για ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ, όπως σωστά γράφει ο Φωτόπουλος στο άρθρο του. Αλλά να διαστρεβλώνουμε και να βρίζουμε αγωνιστές για μισό αιώνα που ούτε καν ψάχνουμε να δούμε την ιστορία τους, γράφοντας παραληρηματικά κατεβατά, τα ξέρουμε καλά, και όλα αυτά για να θολώσουμε τα νερά της συνεχιζόμενης πολιτικής απατεωνιάς και του αριβισμού της ηγεσίας του ΕΠΑΜ…Που ως γνωστό φυλλοροεί πανελληνίως…

  3. Ο/Η arsdemo λέει:

    Η πλάκα είναι ότι ο κ. Γαννιώτης όχι μόνο δεν ξέρει τις θέσεις του κόμματός του αλλά ομολογεί και από μόνος του πως τελικά αυτός είναι που δεν γνωρίζει τις θέσεις του Φωτόπουλου, λέγοντας

    «…μήπως θα μπορούσε να μας πει τελικά τι προτείνει ο ίδιος…»

    Αυτό βέβαια δεν τον σταματά να γράψει το παραλήρημά του οτι δήθεν ο Φωτόπουλος δεν γνωρίζει τις θέσεις του ΕΠΑΜ και να βιαστεί να παραθέσει ένα σωρο χαρακτηρισμούς για έναν άνθρωπο για τον οποίο δεν έχει καμία γνώση του έργου του. Η αλαζονεία όλη δικιά του λοιπόν.

    Αυτοί που έχουν περισσέψει σε αυτόν τον τόπο είναι παραγοντίσκοι που νομίζουν πως είναι ενημερωμένοι, που νομίζουν πως ξέρουν να διαβάζουν (ή κάνουν οτι δεν ξέρουν), που θίγονται ή «θιγονται» αμέσως μόλις τους ξεσκεπάζει μια ουσιαστική κριτική. Τουλάχιστον βγείτε να υπερασπιστείτε τις πραγματικές θέσεις σας.
    Όμως όσοι συνεχίζουν να πετάνε με τόση ευκολία, αστήριχτά, χωρίς να είναι ενημερωμένοι κλπ. τέτοιους χαρακτηρισμούς, τότε το μόνο που θα προκαλούν είναι αηδία, αποστροφή , αγανάκτηση.

  4. Ο/Η Τασος λέει:

    Η ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ εξοδος απο την ΕΕ ειναι η αναγκαια συνθηκη (αλλα οχι επαρκης) για να μπορεσει να γινει το ο,τιδηποτε που θα οδηγησει σε εξοδο απο την κριση. Χωρις αυτη (για την εξοδο απο την ευρωζωνη δε χρειαζεται να γινει καν αναφορα, ειναι συνεπεια της εξοδου απο την ΕΕ) δεν μπορει ουτε καταγγελια των μνημονιων να γινει, ουτε διαγραφη του χρεους, ουτε αποδευσμευση απο το πλαισιο της νεοφιλελευθερης παγκοσμιοποιησης, ουτε οι βασεις μιας αυτοδυναμης (οχι αυταρκης) οικονομιας να χτιστουν, ουτε…. ουτε…. ουτε….

    Ο Φωτοπουλος και η ΠΔ, το λενε και το φωναζουν αυτο, οπου σταθουν κι οπου βρεθουν και ΕΞΗΓΟΥΝΕ το γιατι. Εχουνε κανει αναλυσεις επι αναλυσεων για το πως η ενταξη στην ΕΕ, διελυσε την παραγωγικη δομη της Ελλαδας, κατεστρεψε τη γεωργια και την κτηνοτροφια, και οδηγησε στη διατροφικη εξαρτηση της χωρας. Για αυτους δεν ειναι απλως σαλτσα οπως για το Δημητρη Καζακη και το ΕΠΑΜ, ειναι το ψητο. Το οτι πρεπει να ψαξει κανεις, τα δεκαδες κειμενα του Δημητρη Καζακη και του ΕΠΑΜ για να βρει το που γινεται μια γενικη και αοριστη αναφορα στο θεμα εξοδου απο την ΕΕ, το οποιο μαλιστα παρουσιαζεται απλα σαν… αλλο ενα αιτημα οπως ολα τα αλλα, κι οχι σαν αυτο που πραγματικα ειναι, δηλαδη ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, δειχνει ξεκαθαρα, οτι ο Δημητρης Καζακης. απλα προσπαθει να… καλυψει ολα τα γουστα και να εξαπατησει τους καλοπροαιρετους, που πανω στον αγνο και αδολο ενθουσιασμο τους, δε βλεπουν τις «λεπτομερειες» που προανεφερα και νομιζουν οτι οι θεσεις της ΠΔ και του Επαμ ταυτιζονται. Και για αυτο δεν ειναι τυχαια η μαζικη προβολη του Δημητρη Καζακη απο τα ΜΜΕ, στα οποια παντοτε μιλουσε ΜΟΝΟ για εξοδο απο την ευρωζωνη, που ηταν και ειναι το σχεδιο Β της ευρωπαικης ελιτ. Απλη εξοδο απο το ευρω μας εκανε ακομη πιο φθηνους και το ξεπουλημα του εθνικου μας πλουτου θα γινοτανε σε τιμες ευκαιριας…

    Γιατι στα 10 προταγματα του ΕΠΑΜ και στην ιδρυτικη του διακυρηξη, που ειναι τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ του κειμενα, το θεμα της ΕΕ θαβεται επιμελως, οπως και το θεμα αποδεσμευσης απο την παγκοσμιοποιηση με ενα προγραμμα αυτοδυναμης αναπτυξης σαν αυτο που προτεινει η ΠΔ?

    Οι αποψεις της ΠΔ ελαχιστη σχεση εχουν με τις αποψεις του ΕΠΑΜ, οπως και με τις αποψεις αλλων οργανωσεων (πχ ΑΝΤΑΡΣΥΑ) που κανουν μερικες φορες αναφορα σε καποιες ανακοινωσεις σε «ρηξη» με την ΕΕ, κατι που παρουσιαζεται παλι σαν ενα αλλο αιτημα, και μαλιστα… πεμπτο ή εκτο στη λιστα των αιτηματων. Η διαφορα μεταξυ «ρηξης» και «αμεσης μονομερους εξοδου» ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ (η ρηξη για αυτους ειναι τμημα ενος αντικαπιταλιστικου προγραμματος που παραπεμπει στις ελληνικες καλενδες) και ο μονος λογος που οργανωσεις σαν την ΑΝΤΑΡΣΥΑ το κανουν, ειναι για να ικανοποιησουν ολες τις τασεις στο εσωτερικο τους. Παγια τακτικη για τετοιου ειδους κομμουνιστογενεις οργανωσεις…

    Ξεπερασε κατα πολυ τα ορια της αλητειας ο λιβελλος του Κωστα Γιαννωτη! Μαλλον γιατι ο Φωτοπουλος τους ξεμπροσταζει και δεν εχουν αλλο μεσο να τον αντιμετωπισουν και να πιασουν το 3%, για να μπορεσουν να μπουν στη βουλη και να φανε κι αυτοι κατι…

    • Ο/Η fivi λέει:

      1) τον Καζάκη τον έχουν θάψει τα μεγαλοκάναλα από τότε που στην εκπομπή του Παπαδάκη είπε κατάμουτρα στον Μιχελάκη οτι προδίδει και ξεπουλάει την χώρα. Ακόμα και όταν έβγαινε σε αυτά τα κανάλια τέτοια τους έλεγε. Αν αυτό για σένα σημαίνει οτι ο Καζάκης είναι συστημικός….τι να σου πει κανείς!
      2) το ΕΠΑΜ δεν έχει 10 προτάγματα, έχει 5. Δεν ξέρω ποιός είναι ο λόγος που τα βλέπεις διπλά
      3)το plan B της ευρωπαικής ελίτ είναι η υιοθέτηση μαλακου ευρώ για τα PIIGS που θα ελέγχεται πάλι από την ΕΚΤ και δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που λέει το ΕΠΑΜ δηλαδή επιστροφή σε εθνικό νόμισμα (νόμισμα δηλαδή που θα το εκδίδει και θα το ελέγχει η Ελλάδα με την Τράπεζα της Ελλάδος εθνικοποιημένη)..Το να λες λοιπόν οτι το ΕΠΑΜ υιοθετεί το plan B της ευρωπαικής ελίτ είναι ψέμα και κακόπιστη παραπληροφόρηση.
      το 2ο συνέδριο ψήφισε την εισήγηση για ολοκληρητική αποδέσμευση της Ελλάδας από την ΕΕ δεδομένου οτι η ΕΕ προχωράει σε ομοσπονδιοποίηση με κατάργηση των εθνικών κρατών τα οποία θα λειτουργούν σαν περιφέρειες τηςευρωπαικής ομοσπονδίας.https://www.youtube.com/watch?v=W261xLUgroE 00:45:46

    • Ο/Η Μιχάλης Κεραμιώτης λέει:

      «Οι αποψεις της ΠΔ ελαχιστη σχεση εχουν με τις αποψεις του ΕΠΑΜ»
      Απολύτως σωστη η πιο πάνω επισήμανση σου και δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά αφου το Ε.ΠΑ.Μ. είναι Μέτωπο πατριωτικό που αγωνίζεται ενάντια στο «τέρας» της παγκοσμιοποίησης που προσπαθεί να προωθήσει και τελικά να επιβάλλει σε όλα τα έθνη η διεθνής οικονομική ελίτ των αγορών με σκοπό την επικυριαρχία της πάνω σε αυτά.
      Σ’ αυτήν τους την προσπάθεια οι διεθνείς τοκογλυφοι έχουν επιστρατεύσει και τις «εφεδρείες» τους, οργανώσεις σαν την Π.Δ. που προωθούν την παγκοσμιοποίηση από την «πίσω» ή μάλλον από την «αριστερή» πόρτα προκειμένου να αποπροσανατολίσουν και να «στρατεύσουν» στον κοινό σκοπό
      αριστεροκουλτουριάρηδες με την λιωμένη πια «καραμέλα» του προλεταριακού διεθνισμού.
      Για του λόγου το αληθές παραθέτω αυτούσιο απόσπασμα απο την σελίδα με τους «στόχους» της Π.Δ.

      «IX. Η μετάβαση στη Περιεκτική Δημοκρατία προϋποθέτει τη δημιουργία ενός μαζικού κινήματος σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και τελικά ηπειρωτικό και παγκόσμιο επίπεδο..»

      Καλό είναι λοιπόν πριν καταφεύγουμε σε συμπεράσματα για λαικά πατριωτικά κινήματα όπως είναι το Ε.ΠΑ.Μ. να διαβάζουμε πίσω απο τις λέξεις μανιφέστων όπως αυτό που ευαγγελίζεται η Π.Δ. και εν τέλει να διαλέγουμε δίπλα σε ποιούς θα αγωνιστούμε για την απελευθέρωση της πατρίδας μας απ’ αυτήν την ιδιότυπη κατοχή..!!!

      • Ο/Η προσεχτικός πολεμιστής λέει:

        Η ΠΔ φυσικά είναι διεθνιστική ως ελευθεριακή οργάνωση που επιθυμεί την πραγματική δημοκρατία σε όλα τα επίπεδα (οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό), με βάση τους Δήμους των πολιτών. Όμως ξεκινάμε από το τοπικό στο διεθνικό και όχι το ανάποδο όπως οι «διεθνιστές» της ΕΕ και της παγκοσμιοποίησης τύπου ΣΥΡΙΖΑ και διάφοροι «Μαρξιστές» της συμφοράς. Όμως οι στόχοι της ΠΔ, έχουμε εδώ και 4 χρόνια σχεδόν τονίσει, ότι είναι ανέφικτοι αν δεν πετύχουμε την έξοδο από την κρίση και το χτίσιμο Αυτοδύναμης οικονομικής δομής, ξεκινώντας ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ξεχωριστά, με άμεση έξοδο από την ΕΕ και τους διεθνείς οργανισμούς που επιβάλλουν την νεοφιλελεύθερη καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση και όλες τις υπόλοιπες πτυχές της (πολιτική παγκοσμιοποίηση, πολιτισμική, ιδεολογική κτλ.).

        Γι’ αυτό το λόγο η ΠΔ έχει προτείνει το Μέτωπο για την Κοινωνική και Εθνική Απελευθέρωση (ΜΕΚΕΑ) που αν το διαβάσεις θα δεις ότι δεν έχει και πολύ σχέση με αυτά που μας «προσάπτετε».

        http://www.mekea.org

      • Ο/Η Τασος λέει:

        Μεχρι τωρα νομιζα οτι ειχα να κανω με καλοπροαιρετους ανθρωπους, αλλα το σχολιο του Μιχαλη Κεραμιωτη με κανει να αμφιβαλω. Δεν εγραψε ο,τι εγραψε απο αφελεια. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορει να ειναι ΤΟΣΟ αφελης!

        «Έξοδος τώρα από την διεθνοποιημένη Οικονομία της Αγοράς, την αντιπροσωπευτική ψευτο»Δημοκρατία» και την ΕΕ όπως εκφράζονται με τη Νεοφιλελεύθερη Παγκοσμιοποίηση! Χτίζουμε τώρα τις βάσεις μιας αυτοδύναμης οικονομίας, μια αποκεντρωμένη και αυτεξούσια κοινωνία με στόχο τη συνομόσπονδη Περιεκτική Δημοκρατία των λαών!»

        http://ikonikos.blogspot.co.uk/2013/10/blog-post_26.html

        «Το πιο κρίσιμο είναι να κατανοήσουμε πως η παγκοσμιοποίηση από τη σκοπιά της Περιεκτικής Δημοκρατίας δεν είναι ένα συγκυριακό φαινόμενο, αποτέλεσμα «κακών» πολιτικών επιλογών, συνωμοσιών ή άλλων υποκειμενικών παραγόντων, αλλά αντίθετα η προσέγγισή της είναι «συστημική», που σημαίνει πως γι’ αυτήν η παγκοσμιοποίηση (η διεθνοποίηση της οικονομίας της αγοράς, όπως θα αποσαφηνίσουμε παρακάτω) είναι η αναπόφευκτη συνέπεια των «αντικειμενικών» τάσεων του συστήματος της οικονομίας της αγοράς. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως η παγκοσμιοποίηση αποτελεί μονόδρομο για την κοινωνία. Αποτελεί μονόδρομο μόνο μέσα στο θεσμικό πλαίσιο της οικονομίας της αγοράς. Αν αντικαταστήσουμε αυτό το πλαίσιο με κάποιο άλλο τότε θα μπορέσουμε να ξεπεράσουμε και τις συνέπειές του, εν προκειμένω την παγκοσμιοποίηση. Ασχέτως με το ποιοι έχουν αναλάβει τη διαχείριση της οικονομίας, η ίδια η «λογική» του συστήματος είναι που οδηγεί στη συνεχή αγοραιοποίηση (η οποία διακόπηκε ιστορικά μόνο από μια προσωρινή περίοδο κρατισμού για ειδικούς λόγους). Στη συνέχεια όλοι αυτοί οι όροι και οι έννοιες θα φωτιστούν και με ιστορικές αναφορές και θα κατανοηθούνε καλύτερα…»

        http://www.inclusivedemocracy.org/pd/is9/issue_9_globalisation_teo.htm

        «Σήμερα οι πάντες, ακόμα και ο Χριστόδουλος, μιλούν για την παγκοσμιοποίηση η όπως σωστότερα θα έλεγα, για λόγους που θ αναφερθώ στη συνεχεία, τη ‘διεθνοποίηση της οικονομίας της αγοράς’. Δεδομένου ότι πολλή σύγχυση υπάρχει ―και σε ένα βαθμό καλλιεργείται― για το φαινόμενο αυτό νομίζω ότι πριν αρχίσουμε να μιλάμε για τη παγκοσμιοποίηση θα έπρεπε πρώτα-πρώτα να ξεκαθαρίσουμε τι σημαίνει παγκοσμιοποίηση, πράγμα που θα είχε μεγάλη σημασία στην συζήτηση για το τι συγκεκριμένα σημαίνει για εμάς και πως μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε…»

        http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grspeeches/Glyka_Nera_99.htm

        «…Έτσι, οι «Μαρξιστές» αυτοί, αντί να παραμένουν πιστοί στη Μαρξιστική μέθοδο που ορίζει την ορθοδοξία, και όχι στα «δόγματα», όπως υποστήριζε η εκχυδαϊσμένη Μαρξιστική εκδοχή, έχουν επιστρέψει, εκτός από ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις Μαρξιστών στο εξωτερικό, στα κιτάπια των αρχών του 20ου αιώνα για να ερμηνεύσουν το νέο συστημικό φαινόμενο της εποχής μας: την παγκοσμιοποίηση. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλά η διατύπωση εντελώς λανθασμένων και ασχέτων με τη σημερινή πραγματικότητα θεωρητικών θέσεων, αλλά, ακόμη χειρότερα, η διατύπωση πολιτικών συμπερασμάτων που συμβάλλουν στην οικονομική καταστροφή λαών στην περιφέρεια του συστήματος, όπως ο Ελληνικός, αλλά και στη φυσική εξόντωση κάθε αντιστεκόμενου λαού στη διαδικασία της πλήρους ενσωμάτωσής του στην νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση (Ιράκ, Λιβύη, Συρία κ.λπ.).

        Έτσι, αντί οι σύγχρονοι «Μαρξιστές» να αντιληφθούν ότι ο πρωταρχικός εχθρός των λαϊκών στρωμάτων που συνθλίβονται είναι η υπερεθνική ελίτ που διαχειρίζεται την παγκοσμιοποίηση, σε αγαστή σύμπνοια με τις ντόπιες ελίτ και τις κοινοβουλευτικές χούντες που έχουν εγκαταστήσει στη περιφέρεια…»

        http://periektikidimokratia.org/fotopoulos/grE/08_04/pagkosmiopoiisi-i-imperialismos

  5. Ο/Η Γ, Σιδέρης λέει:

    Η αλήθεια είναι πως στα προτάγματα του ΕΠΑΜ, αναγράφεται αυτό που αναφέρεις. Ωστόσο, απόφαση του 2ου συνεδρίου του ΕΠΑΜ, που είναι το ανώτατο όργανο σύμφωνα με το καταστατικό του, είναι έξοδος και από την ΕΕ και όχι μόνο από την ευρωζώνη. Το ότι δεν έχει διορθωθεί αυτό στα προτάγματα, είναι μια παράλειψη. Όμως η απόφαση του συνεδρίου είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο και πλέον αποτελεί θέση του Μετώπου!
    Όσο αφορά την σειρά των προταγμάτων, δεν σηματοδοτεί απαραίτητα και την σπουδαιότητά τους. Ας πούμε για παράδειγμα ότι κατά την ταπεινή μου άποψη, το σπουδαιότερο πρόταγμα είναι το τελευταίο, που αφορά την Συνταχτική Εθνοσυνέλευση, όπου ο λαός θα κρίνει τη μορφή της Δημοκρατίας όπου θα ασκεί ο ίδιος την εξουσία, μέσω του νέου ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
    Για τον Δ. Καζάκη τώρα. Οι μόνες του τηλεοπτικές εμφανίσεις περιορίζονται στο κανάλι Ε, στο Κρήτη TV και άλλα περιφερειακά κανάλια. Το να θεωρείται αυτό σαν «μαζική προβολή», είναι τουλάχιστον υπερβολή.
    Επί της ουσίας τώρα. Συμφωνούμε απολύτως ότι η ένταξη της χώρας στην ΕΕ διέλυσε την παραγωγική της δομή! Συμφωνούμε απολύτως ότι οδήγησε την χώρα σε διατροφική εξάρτηση! Όσο γι’ αυτό το γνωρίζει το οποιοδήποτε μέλος του ΕΠΑΜ.
    Αυτά και ελπίζω να έληξε εδώ η παρεξήγηση, γιατί πρέπει να τονίζουμε αυτά που μας ενώνουν, αν θέλουμε να φτάσουμε κάποτε στην ανατροπή.

  6. Ο/Η Τασος λέει:

    Προφανως δεν μπορεις να καταλαβεις αυτο που εγραψα πιο πανω, οτι η ΑΜΕΣΗ και ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ εξοδος απο την ΕΕ δεν ειναι απλα αλλο ενα αιτημα, αλλα η αναγκαια συνθηκη για να μπορεσει να γινει ο,τιδηποτε αλλο. Η επιστροφη στη δραχμη θα ειναι συνεπεια αυτης της ΑΜΕΣΗΣ ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ εξοδου, αρα αυτοι που κανουν σημαια την επιστροφη στο εθνικο νομισμα, το κανουν εκ του πονηρου. Η εξοδος απο την ΕΕ ΔΕΝ ειναι κατι που εννοειται ή κατι που μπορει να παραληφθει!!!

    «Για τον Δ. Καζάκη τώρα. Οι μόνες του τηλεοπτικές εμφανίσεις περιορίζονται στο κανάλι Ε, στο Κρήτη TV και άλλα περιφερειακά κανάλια. Το να θεωρείται αυτό σαν “μαζική προβολή”, είναι τουλάχιστον υπερβολή.»

    Παρε ενδεικτικα Δημητρη Καζακη σε MEGA, ANT1, ALTER και καναδυο ακομα. Υπαρχουν πολλα, μη με κανεις να ψαχνω!

    Ο Καζακης εχει καταφερει να σας εξαπατησει ολους εκει στο ΕΠΑΜ! Σκεφτειτε λιγο αυτα που σας λεω!

    • Ο/Η statlerr λέει:

      Το πιο πρόσφατο βίντεο που μπόρεσες να βρεις είναι από το 2011, τρια χρόνια πριν, και παρ’ όλα αυτά συνεχίζεις να υποστηρίζεις ότι υπερπροβάλλεται από τα ΜΜΕ; (Εκτός κι αν το ε tv θεωρείται μεγάλο κανάλι…)

      Επίσης, σου εξήγησε ο από πάνω ότι το συνέδριο ψήφισε ως προγραμματική θέση του ΕΠΑΜ την άμεση αποχώρηση από την ΕΕ, αλλά ούτε και αυτό σου κάνει. Εσύ θες να βάλουμε με μεγάλα κεφαλαία μαύρα γράμματα την άμεση αποχώρηση από την ΕΕ και μετά όλα τα υπόλοιπα, ειδάλλως δεν είμαστε σωστοί, γνήσιοι και πραγματικοί επαναστάτες.

      Διότι σύμφωνα με την ιδεοληψία σου, την ημέρα που θα ανακοινώσουμε την έξοδό μας από την ΕΕ, οι ουρανοί θα ανοίξουν και θα βρέξουν εθνικό νόμισμα, στους κάμπους θα φυτρώσουν βιομηχανίες και στα ποτάμια θα ρέει αμβρωσία, διότι «Η επιστροφη στη δραχμη θα ειναι συνεπεια αυτης της ΑΜΕΣΗΣ ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ εξοδου» όπως λες κι εσύ.

      Προφανώς εκεί στην ΠΔ, δεν καταλαβαίνετε ότι με το ευρώ επιβάλλονται καταστροφικοί όροι και περιορισμοί χωρίς τη συγκατάβαση του κράτους-μέλους, ενώ το ζήτημα των ντιρεκτίβων της ΕΕ είναι θέμα οικιοθελούς αποδοχής τους από το κράτος-μέλος.

      Συνεπώς η απεξάρτηση από το ευρώ και η επιστροφή σε εθνικό κρατικό νόμισμα είναι υψίστης σημασίας και πρέπει να γίνει άμεσα. Είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρονοδιαγράμματα, εξοπλισμό, και εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που θα καθοδηγήσουν τη χώρα προς το εθνικό νόμισμα, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν αντίμετρα και κακοτοπιές που θα εμποδίσουν την ανάπτυξη της οικονομίας.

      Αντιθέτως, το ζήτημα της εξόδου από την ΕΕ είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης να μην εφαρμόσεις της οδηγίες και τους κανόνες της, που γίνεται μέσα σε μία νύχτα, χωρίς πολλά πολλά.

      Όποιος θέτει ως πρωταρχικό στόχο την έξοδο από την ΕΕ, χωρίς να εξηγεί πώς θα γίνουν τα υπόλοιπα, λέγοντας ότι θα έρθουν «αυτόματα», σπέρνει την σύγχυση. Όποιος δεν εξηγεί με ποια βήματα θα εξέλθει η χώρα από την καταστροφή που της επιβάλλεται, με πρώτο βήμα την εισαγωγή του εθνικού νόμισματος, το μόνο που κάνει είναι να κρύβει την αμάθιά του (αν όχι τα συμφέροντά του) πίσω από ένα γενικόλογο σύνθημα, αυτό της εξόδου από την ΕΕ, παραπέμποντας όλα τα υπόλοιπα σττις καλένδες.

      • Ο/Η Τασος λέει:

        «Το πιο πρόσφατο βίντεο που μπόρεσες να βρεις είναι από το 2011, τρια χρόνια πριν, και παρ’ όλα αυτά συνεχίζεις να υποστηρίζεις ότι υπερπροβάλλεται από τα ΜΜΕ; (Εκτός κι αν το ε tv θεωρείται μεγάλο κανάλι…)»

        Εβαλα μερικα βιντεο ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ απο τα… μικρα καναλια MEGA, ALTER, ANT1 για να αποδειξω οτι ο προηγουμενος ελεγε ψεματα και οτι ο Καζακης δεν εχει βγει μονο σε περιφεριακα καναλια. Αλλα ναι, αφου ειναι απο το 2011, δεν εχει προβληθει μαζικοτατα ο Καζακης. Ποιες ειναι οι χρονιες που… μετρανε δηλαδη? Ζητησα να μη με βαλετε να ψαξω, εχω καλυτερα πραγματα να κανω. Οποιος θελει μπορει να τα βρει ευκολα, αρκει να ειναι διατεθιμενος να ξοδεψει το χρονο του.

        «Επίσης, σου εξήγησε ο από πάνω ότι το συνέδριο ψήφισε ως προγραμματική θέση του ΕΠΑΜ την άμεση αποχώρηση από την ΕΕ, αλλά ούτε και αυτό σου κάνει. Εσύ θες να βάλουμε με μεγάλα κεφαλαία μαύρα γράμματα την άμεση αποχώρηση από την ΕΕ και μετά όλα τα υπόλοιπα, ειδάλλως δεν είμαστε σωστοί, γνήσιοι και πραγματικοί επαναστάτες.»

        Κατ’αρχην δωσε ενα λινκ για να διαβασουμε αυτη την περιβοητη προγραμματικη θεση, γιατι ψαχνω και δεν μπορω να τη βρω. Να δουμε πώς ειναι διατυπωμενη, αν υπαρχει πουθενα δηλαδη.
        Το οτι οσο εισαι μεσα στην ΕΕ δεν μπορεις να κανεις ΤΙΠΟΤΑ απο τα οσα ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι θελει το ΕΠΑΜ γιατι δεσμευεσαι απο τη συνθηκη του Μααστριχτ κτλ, δεν το καταλαβαινεις με τιποτα!!! Εσεις νομιζετε οτι μπορεις μενοντας στην ΕΕ, να κοινωνικοποιησεις τις τραπεζες για παραδειγμα. Τη χωρα την κυβερνα η τροικα και η κομισιον, και εσεις θελετε να κανετε συντακτικη εθνοσυνελευση για την… εγκαθιδρυση δημοκρατιας, χωρις να ξεφορτωθητε πρωτα αυτους. Τι να πω… Ειναι σα να λεει καποιος, οτι κατα τη δειαρκεια της κατοχης επρεπε να αγωνιστουμε για την επικρατηση του σοσιαλισμου πρωτα, και μετα να ασχοληθουμε με το πως θα διωξουμε τον κατακτητη.

        «Διότι σύμφωνα με την ιδεοληψία σου, την ημέρα που θα ανακοινώσουμε την έξοδό μας από την ΕΕ, οι ουρανοί θα ανοίξουν και θα βρέξουν εθνικό νόμισμα, στους κάμπους θα φυτρώσουν βιομηχανίες και στα ποτάμια θα ρέει αμβρωσία…»

        Εδω απλα γινεσαι γελοιος…

        …διότι “Η επιστροφη στη δραχμη θα ειναι συνεπεια αυτης της ΑΜΕΣΗΣ ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ εξοδου” όπως λες κι εσύ.»

        Ναι ρε φιλε, ΔΕ γινεται να βγεις απο την ΕΕ και να μεινεις στην ευρωζωνη! Να βγεις ομως απο την ευρωζωνη και να μεινεις στην ΕΕ ΓΙΝΕΤΑΙ, και μαλιστα οπως εγραψα πιο πανω ειναι το σχεδιο Β των ευρωπαικων ελιτ. Το ΕΠΑΜ και ο Καζακης, οπως και ολοι οσοι μιλουν για εξοδο μονο απο την ευρωζωνη (Λαπαβιτσες κτλ) προετοιμαζουν το εδαφος για αυτο το ενδεχομενο. Για αυτο και η ΜΑΖΙΚΟΤΑΤΗ προβολη τους!

        «Προφανώς εκεί στην ΠΔ, δεν καταλαβαίνετε ότι με το ευρώ επιβάλλονται καταστροφικοί όροι και περιορισμοί χωρίς τη συγκατάβαση του κράτους-μέλους, ενώ το ζήτημα των ντιρεκτίβων της ΕΕ είναι θέμα οικιοθελούς αποδοχής τους από το κράτος-μέλος.»

        Οι καταστροφικοι οροι επιβαλονται απο την ΕΕ και το ευρω ηταν απλα ενας απο αυτους τους καταστροφικους ορους. Οσο εισαι στην ΕΕ, ΔΕΣΜΕΥΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ και εχεις χασει καθε εθνικη κυριαρχια, δεν ειναι θεμα… οικιοθελους αποδοχης. Ουτε τον εργασιακο μεσαιωνα που εχει επιβληθει μπορεις να ανατρεψεις, ουτε να επανεισαγεις αυστηρους ελεγχους πανω στις αγορες, ουτε τιποτα αν παραμεινεις στην ΕΕ, κι ας εχεις βγει απο το ευρω!

        «Όποιος θέτει ως πρωταρχικό στόχο την έξοδο από την ΕΕ, χωρίς να εξηγεί πώς θα γίνουν τα υπόλοιπα, λέγοντας ότι θα έρθουν “αυτόματα”, σπέρνει την σύγχυση. Όποιος δεν εξηγεί με ποια βήματα θα εξέλθει η χώρα από την καταστροφή που της επιβάλλεται, με πρώτο βήμα την εισαγωγή του εθνικού νόμισματος, το μόνο που κάνει είναι να κρύβει την αμάθιά του (αν όχι τα συμφέροντά του) πίσω από ένα γενικόλογο σύνθημα, αυτό της εξόδου από την ΕΕ, παραπέμποντας όλα τα υπόλοιπα σττις καλένδες.»

        Εδω κατηγορεις την ΠΔ οτι θετει πρωταρχικο στοχο την εξοδο απο την ΕΕ… χωρις να εξηγει πώς θα γινουν τα υπολοιπα και σπερνει τη συγχυση. Οριστε λοιπον η εξηγηση που λεει «με ποια βήματα θα εξέλθει η χώρα από την καταστροφή που της επιβάλλεται» και φυσικα αναφερεται και η επιστροφη σε εθνικο νομισμα. Υπαρχει εδω και χρονια! Να ενημερωνεσαι καλυτερα πριν αρχισεις να εκτοξευεις ανυποστατες κατηγοριες.

        http://www.mekea.org/2012/02/19/%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%89%CF%80%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA-2/

        Μπορεις επισης να διαβασεις και τα δεκαδες αρθρα του Φωτοπουλου στην «Ε» που ειναι αφιερωμενα στα βηματα που πρεπει να γιμουν για να βγει η χωρα απο την κριση, καθως και πολλα αλλα. Ειναι πανευκολο να τα βρει κανεις, σε αντιθεση με τις αποφασεις συνεδριων του ΕΠΑΜ που μιλανε για εξοδο απο την ΕΕ. Ελπιζω να αφιερωσεις λιγο χρονο να τα διαβασεις και να σου φυγει η συγχηση. Δεν το λεω ειρωνικα.

  7. Ο/Η προσεχτικός πολεμιστής λέει:

    Επιτέλους πού είναι αυτό το περιβόητο «ψήφισμα» του 2ου συνεδρίου του ΕΠΑΜ που πρέπει να κάνεις …τάμα για να το βρεις κάπου δημόσια στο ίντερνετ για να δούμε τι ακριβώς υποτίθεται λέτε επιτέλους;

    Γιατί κύριοι του ΕΠΑΜ αφού είναι τόσο ξεκάθαρα και σταράτα, τα «κρύβετε» και σε κάθε άρθρο λέτε διαφορετικά πράγματα; Μήπως γιατί η πολυγλωσσία σε διαφορετικά είδη κοινού είναι το χαρακτηριστικό σας, και κρύβετε επιμελώς ό,τι δεν θέλετε να θέσετε ζήτημα θέμα ριζικών αλλαγών; Όπως λέει και ο Τάσος παραπάνω, με το πρόγραμμα σας λειτουργείτε ως ΠΛΑΝ Β, όχι μόνο του Αλαβάνου αλλά της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ελίτ, που έχει ως «Σχέδιο Β» τη μονομερή έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ. Μήπως ο κ. Καζάκης και το ΕΠΑΜ ετοιμάζονται να πάρουν οφίτσια σε μια τέτοια περίπτωση και γι’ αυτό δικολαβούν μονίμως;

    Η θέση του ΜΕΚΕΑ είναι ξεκάθαρη: χωρίς ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΟΜΕΡΗ έξοδο από την ΕΕ, μαζί με λήψη άμεσων μέτρων για την προστασία των λαϊκών στρωμάτων, και τη δημιουργία ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗΣ παραγωγικής δομής (και όχι μόνο εθνικοποιήσεων τραπεζών και άλλες τεχνοκρατικές ευκολίες που παραθέτει ο κ. Καζάκης), δεν βγαίνεις από την κρίση.

    Το θέμα ένταξη στην ΕΕ είναι το δομικότερο γιατί αφορά την ενσωμάτωση της Ελλάδας στην Παγκοσμιοποίηση, στις 4 ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ που είναι αυτές που δημιούργησαν την κρίση στην Ελλάδα. Το κοινό νόμισμα συνέτεινε σε αυτές τις τάσεις, αλλά είχαν ξεκινήσει ήδη με την είσοδο της χώρας στην ΕΕ και γενικά στην Καπιταλιστική Νεοφιλελεύθερη Παγκοσμιοποίηση. ΑΝ λοιπόν δεν βγεις άμεσα από την ΕΕ αλλά και τους άλλους θεσμούς που εντάσσουν τη χώρα στην Παγκοσμιοποίηση (ΠΟΕ, ΝΑΤΟ κλπ.) τότε δεν βγαίνεις από την κρίση, τη φτωχοποίηση κλπ.

    Αυτό εξηγεί το άρθρο με σαφήνεια και όλα είναι διατυπωμένα δημόσια στα site του ΜΕΚΕΑ και της ΠΔ σε αντίθεση με τον προφανή δικολαβισμό και κρυψίνοια των κυρίων του ΕΠΑΜ που μάλιστα βγαίνουν και από πάνω βρίζοντας ανθρώπους που δε γνωρίζουν, ενώ παραδέχονται ότι δεν ξέρουν τις θέσεις τους!!

    • Ο/Η fivi λέει:

      το plan B της ευρωπαικής ελίτ είναι η υιοθέτηση μαλακου ευρώ για τα PIIGS που θα ελέγχεται πάλι από την ΕΚΤ και δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που λέει το ΕΠΑΜ δηλαδή επιστροφή σε εθνικό νόμισμα (νόμισμα δηλαδή που θα το εκδίδει και θα το ελέγχει η Ελλάδα με την Τράπεζα της Ελλάδος εθνικοποιημένη)..Το να λες λοιπόν οτι το ΕΠΑΜ υιοθετεί το plan B της ευρωπαικής ελίτ είναι ψέμα και κακόπιστη παραπληροφόρηση.
      το 2ο συνέδριο ψήφισε την εισήγηση για ολοκληρητική αποδέσμευση της Ελλάδας από την ΕΕ δεδομένου οτι η ΕΕ προχωράει σε ομοσπονδιοποίηση με κατάργηση των εθνικών κρατών τα οποία θα λειτουργούν σαν περιφέρειες τηςευρωπαικής ομοσπονδίας. Στο epam icc υπάρχουν όλα τα βίντεο του συνεδρίου.

      • Ο/Η fivi λέει:

        και για να μην κουραστείς :https://www.youtube.com/watch?v=W261xLUgroE 45:46

      • Ο/Η Τασος λέει:

        Το μαλακο ευρω ΔΕΝ ειναι σχεδιο Β για την Ελλαδα, ειναι για Πορτογαλια, Ισπανια, Ιρλανδια, Ελλαδα και Ιταλια. Ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Για GREXIT δε θα εχεις ακουσει τιποτα φανταζομαι!

        Τωρα το οτι με παραπεμπεις για την αποφαση του 2ου συνεδριου σε βιντεακι του youtube, ειναι να γελαει και το παρδαλο κατσικι!

  8. Ο/Η another brick in the wall λέει:

    judean people’s front vs people’s front of judea….

  9. Ο/Η Manos λέει:

    Καλησπέρα, το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στο Σεισάχθεια. Μήπως εκεί απαντήσει στις απορίες ο ίδιος ο αρθρογράφος;

    http://seisaxthia-epam.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4957.html

    • Ο/Η προσεχτικός πολεμιστής λέει:

      Εννοείτε μάλλον τις βρισιές. Τι «απορίες» μπορεί να έχει κάποιος που παραδέχεται ότι δεν ξέρει τις θέσεις του κρινόμενου παρότι ο τελευταίος είναι γνωστός στην Ελλάδα και παγκοσμίως για τις θέσεις του για την Παγκοσμιοποίηση, την ΕΕ και την κρίση εδώ και πάνω από 30 χρόνια;; Επίσης απαντήσανε σύντροφοι με σχόλια-απαντήσεις στην κεντρική σελίδα του ΕΠΑΜ αλλά οι «δημοκράτες» της κεντρικής σελίδας δεν τα αναρτήσανε!

  10. Ο/Η Γιάννης Σιδέρης λέει:

    Παιδιά ηρεμία. Πρώτον: για το ψήφισμα του συνεδρίου.
    Συμμετείχα ως σύνεδρος και σας διαβεβαιώ ότι πρόκειται για γεγονός. Το πρόβλημα είναι ότι η καταγραφή των πρακτικών του συνεδρίου είναι μια επίπονη εργασία για ένα μέτωπο το οποίο δεν έχει χρήματα να το αναθέσει σε ειδικούς, γι’ αυτό και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη από τα μέλη μας που προσεφέρθησαν εθελοντικά να την διεκπεραιώσουν.

    Δεύτερον: Δεν ξέρω το τι σας οδηγεί να θεωρείτε δεδομένο ότι κάτι ύποπτο υπάρχει στην πολιτική πρακτική του ΕΠΑΜ. Γιατί δηλαδή θα πρέπει να εξυπηρετεί την Ευρωπαϊκή ελίτ; Και πως μπορεί να εξαχθεί ένα τέτοιο συμπέρασμα; Στην ψυχολογία,τέτοιου είδους συμπεράσματα, αναφέρονται ως «αυθαίρετες σκέψεις» και μόνο έτσι μπορεί να εκληφθεί ένα τέτοιο συμπέρασμα. Βλέπετε ότι γράφω επώνυμα, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη των λεγομένων μου. Δεν έχω, τουλάχιστον ακόμη, συναντήσει ούτε ένα (1) μέλος του μετώπου που δεν έχει ως πολιτική θέση την έξοδο από την ΕΕ!
    Από κει και πέρα, αν θα προηγηθεί ή όχι της εισαγωγής στην χώρα εθνικού νομίσματος, εμένα προσωπικά μου θυμίζει το «η κότα έκανε τ’ αυγό ή το αυγό την κότα»!
    Τώρα, αν όντως έχει μεγάλη σημασία η σειρά με την οποία θα πραγματοποιηθεί το μεν ή το δε, πράγμα που εγώ προσωπικά δεν μπορώ να αντιληφθώ, ας με παραπέμψετε σε κάποιο άρθρο ώστε να γίνει κατανοητή η διαφορά.

    • Ο/Η προσεχτικός πολεμιστής λέει:

      Αυτά συμβαίνουν όταν δεν διαβάζετε ούτε καν το άρθρο για το οποίο ο κ. Γιαννιώτης βρίζει τον Τάκη Φωτόπουλο!!! Το άρθρο αυτό που παρετίθεται και στον λίβελλο του Γιαννιώτη το παραθέτω πάλι εδώ, που δίνει σύντομα απάντηση στο ερώτημα σας αν και υπάρχουν πλήθος ακόμα άρθρων που δίνουν απάντηση γιατί έξοδος από το ευρώ και «βλέπουμε για την ΕΕ» όπως προφανώς δείχνουν ΟΛΕΣ οι επίσημες θέσεις του ΕΠΑΜ, είναι αποπροσανατολιστικές και κυρίως δεν βγάζουν τη χώρα από την κρίση!

      http://periektikidimokratia.org/fotopoulos/2014-01-12/apomithopoiisi-aition

      ….
      Αυτό σημαίνει ότι είναι εντελώς αποπροσανατολιστικές οι απόψεις ότι θα μπορούσαμε να εφαρμόσουμε άλλη πολιτική ακόμη και μέσα στην Ευρωζώνη (ΣΥΡΙΖΑ), ή ότι θα αρκούσε η έξοδος από το Ευρώ (χωρίς την παράλληλη άμεση και μονομερή έξοδο από την ΕΕ) για την εφαρμογή μιας ριζικά διαφορετικής οικονομικής στρατηγικής (ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Σχέδιο Β, ΕΠΑΜ κ.λπ.). Και είναι αποπροσανατολιστικές οι απόψεις αυτές γιατί, όπως θα προσπαθήσω να δείξω σύντομα, η αιτία της οικονομικής καταστροφής δεν είναι ούτε οι πολιτικές λιτότητας της τρόικας, όπως υποστηρίζουν οι οπαδοί της πρώτης, ούτε ο κακός σχεδιασμός (και υλοποίηση) του Ευρώ που μας οδήγησαν στα ελλείμματα και το υπέρογκο Χρέος, όπως ισχυρίζονται οι (“πιο προοδευτικοί”) υποστηρικτές της δεύτερης.

      Έτσι, οι μεν πρώτοι ακόμη πιπιλούν τη καραμέλα ενός παρωχημένου διεθνισμού ότι ο αγώνας του Ευρωπαϊκού προλεταριάτου μέσα στην ΕΕ θα ανατρέψει τις πολιτικές λιτότητας, παρά το γεγονός ότι, μετά πέντε σχεδόν χρόνια οικονομικής σύνθλιψης των λαϊκών στρωμάτων, δεν έχει γίνει ούτε μια (“επίσημη” ή ανεπίσημη) πανευρωπαϊκή απεργία κατά των πολιτικών αυτών! Οι δε δεύτεροι, λειτουργώντας σαν “Σχέδιο Β” της υπερεθνικής ελίτ για την περίπτωση που οι Ευρω-ελίτ θα αναγκαστούν να εκδιώξουν (προσωρινά ή μόνιμα) την Ελλάδα από την Ευρωζώνη, μιλούν για έξοδο από το Ευρώ, αλλά όχι και από την ΕΕ. Όμως και στις δύο περιπτώσεις η αποτυχία είναι δεδομένη, μολονότι οι συνέπειες της δεν θα είναι πανομοιότυπες γιατί, ενώ στην πρώτη περίπτωση (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ‘αντιμνημονιακών’) αυτό θα σήμαινε και το οριστικό τέλος της «Αριστεράς» στην Ελλάδα, (όπως ήδη έχει γίνει στην Ευρώπη), στην δεύτερη περίπτωση, η εικόνα θα ήταν πιο θολή, δεδομένου ότι η επανεισαγωγή και σχετική υποτίμηση της δραχμής θα είχε αρχικά κάποια θετικά αποτελέσματα. Αλλά, αυτά θα ήταν εντελώς προσωρινά αν δεν συνοδευόντουσαν από την αλλαγή της ίδιας της παραγωγικής δομής.

      Ο κύριος δηλαδή λόγος που και οι δύο προσεγγίσεις είναι όχι μόνο εσφαλμένες, αλλά και εντελώς αποπροσανατολιστικές, είναι ότι δεν κατανοούν ότι η σημερινή καταστροφική κρίση οφείλεται σε διαρθρωτικούς λόγους που ελάχιστη έχουν σχέση με τις πολιτικές λιτότητας, ή το ίδιο το Χρέος και τον τρόπο αντιμετώπισής του.

      Όσον αφορά στις πολιτικές λιτότητας πρώτα, είναι φανερό ότι αποτελούν συνέπεια και όχι αιτία της καταστροφικής κρίσης. Η λύση, επομένως, στο «πρόβλημα» δεν είναι απλά η ανισοκατανομή εισοδήματος σε βάρος των κερδών και υπέρ των μισθών, όπως (υποτίθεται «Μαρξιστικά») διατείνονται «Μαρξιστές της εξαπάτησης», εφόσον βέβαια η ανισοκατανομή αυτή είναι εγγενές χαρακτηριστικό του καπιταλιστικού συστήματος. Η μοναδική άλλωστε βελτίωσή της με αυτό τον τρόπο έγινε στην περίοδο της σοσιαλδημοκρατίας, μέσω της ανακατανομής του φορολογικού βάρους, σε βάρος των πλουσίων. Όμως, αυτή η ανακατανομή είναι πια εντελώς ανέφικτη στην περίοδο της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, αφού οι πολυεθνικές μπορούν πολύ εύκολα να μετακομίσουν σε φορολογικούς παραδείσους τύπου Ιρλανδίας, Ινδίας κ.λπ., αφήνοντας ανεργία και φτώχεια πίσω τους.

      Ούτε, όμως, το πρόβλημα είναι τα ελλείμματα και τα συνακόλουθα χρέη που δημιούργησαν σπάταλες δημοσιονομικές πολιτικές ή, όπως ισχυρίζονται πιο εκλεπτυσμένες «αναλύσεις», το γεγονός ότι η Γερμανική ελίτ συμπίεσε τις αυξήσεις των Γερμανικών μισθών, την στιγμή που οι άλλες ελίτ στην Ευρωζώνη, και ιδιαίτερα οι περιφερειακές, έκαναν το ακριβώς αντίθετο, δημιουργώντας ένα τεχνητό πλεονέκτημα ανταγωνιστικότητας και συνακόλουθα πλεονάσματα στο Γερμανικό ισοζύγιο πληρωμών και, αντίστροφα, χαμηλή ανταγωνιστικότητα και αντίστοιχα ελλείμματα στον Ευρωπαϊκό Νότο. Πράγμα που οδήγησε σε υπέρμετρη αύξηση του (εύκολου, λόγω Ευρώ) δανεισμού των περιφερειακών χωρών, μέχρι να σκάσει η χρηματοπιστωτική «φούσκα», οπότε έκλεισε και αυτή η στρόφιγγα, με τις γνωστές συνέπειες στις υπερδανεισμένες χώρες. Γι’ αυτό και οι Ευρω-ελιτ μόλις αποφάσισαν ακόμη μεγαλύτερο οικονομικό έλεγχο των Ευρω-μελών, μέσα από την Τραπεζική Ένωση.

      Όμως, η ανταγωνιστικότητα δεν εξαρτάται μόνο από τις σχετικές τιμές (ντόπιων προϊόντων σε σχέση με αυτές των εισαγόμενων) οπότε πράγματι η διαμόρφωση των μισθών στον Ευρωπαϊκό Βορρά, , σε σχέση με τον Ευρωπαϊκό Νότο θα μπορούσε να παίξει καθοριστικό ρόλο. Η ανταγωνιστικότητα εξαρτάται, ακόμη περισσότερο, από την παραγωγικότητα που δημιουργούν οι αναπτυξιακές επενδύσεις, και αυτές στην έρευνα και την τεχνολογία, οι οποίες δημιουργούν «διαφορικά» ιστορικά επίπεδα στην παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητα, τα οποία μόνο προσωρινά επηρεάζουν οι βραχυχρόνιες αλλαγές τιμών και μισθών. Η Ελληνική παραγωγικότητα εργασίας, για παράδειγμα, ήταν ιστορικά πολύ χαμηλότερη από αυτήν της Ευρωζώνης (το 2006 ήταν μόλις το 77% της μέσης κοινοτικής), πράγμα καθόλου περίεργο αφού η αναλογία παραγωγικών επενδύσεων στο ΑΕΠ είναι πολύ υψηλότερη στον Ευρωπαϊκό Βορρά.

      Συμπερασματικά, οι ανομοιογενείς ανταγωνιστικότητες και παραγωγικότητες είναι αναπόφευκτες σε μια οικονομική ένωση χωρών με άνισα επίπεδα ανάπτυξης, όπως η ΕΕ, εξαιτίας του ανισομερούς χαρακτήρα του καπιταλιστικού τρόπου ανάπτυξης. Το γεγονός, επομένως, ότι το Ευρώ δεν επιτρέπει την αλλαγή της αξίας του νομίσματος μιας χώρας με χαμηλή ανταγωνιστικότητα, όπως η Ελλάδα, δεν είναι η αιτία της κρίσης. Και αυτό, γιατί η χαμηλή ανταγωνιστικότητα στην Ελλάδα είναι αναπτυξιακό πρόβλημα, που βασικά οφείλεται στην ίδια την ένταξη μας στην ΕΕ, η οποία συνέβαλε τα μέγιστα στην καταστροφή της παραγωγικής μας δομής, και όχι απλά στην αδυναμία μας να υποτιμήσουμε το νόμισμα που, από μόνη της, μόνο προσωρινά ευεργετικά αποτελέσματα θα είχε. »
      – See more at: http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grE/gre2014/2014_01_12.html#sthash.NVw8pd4N.dpuf

  11. Ο/Η statlerr λέει:

    Η απάντηση του κ. Γιαννιώτη βρίσκεται εδώ:

    http://wp.me/p1K92m-5UM

  12. Ο/Η Kokoras λέει:

    Φωτόπουλος; Τί είναι αυτός ο μπάμιας ρε;;;

    • Ο/Η προσεχτικός πολεμιστής λέει:

      To ποιος είναι ο Μπάμιας και ποιοι για Ντομάτες και άλλα ζαρζαβατικά είναι ένα θέμα…

      http://periektikidimokratia.org/anakoinoseis/2014-01-27/eksapatisi-epam-psevdi

      • Ο/Η Μελιτζάνας λέει:

        Συγνώμη, ο κύριος έχει μια εμμονή ότι τον κυνηγάνε όλοι ή μου φαίνεται; Έχω δει στις ανακοινώσεις ότι τα έχει βάλει με όλους ενώ βλέπω ότι η Χρυσή Αυγή του πλέκει εγκώμια. Κάτι δεν πάει καλά εδώ πέρα.

      • Ο/Η προσεχτικός πολεμιστής λέει:

        Βλέπεις κάναν κύριο να έγραψε το άρθρο; Το δίκτυο για την ΠΔ έγραψε το άρθρο. Με τέτοια μπαμπέσικη «αριστερά» σαν εσάς που το βασικό της χαρακτηριστικό είναι το βόλεμα μαζί με άλλες «Αριστερές» δυνάμεις της ΕΕ και η συνεχής κωλοτούμπα ο κόσμος είναι βέβαια λογικό να πηγαίνει στη…ΧΑ και την ακροδεξιά. Όσο για το ποιοι είναι πιο κοντά στη ΧΑ να προσέξετε πρώτα το πόσο υποβαθμίζουν τις γυναίκες με τα ξέκωλα κλπ. που παρουσιάζουν οι κουτσομπολίστικες φυλλάδες σας στο Χωνί και μετά να μιλήσετε για ρατσισμούς και εγκώμια της ΧΑ, εξυπνάκηδες.

      • Ο/Η Μελιτζάνας λέει:

        Αν δεν υπήρχε η ΕΕ τώρα θα καθάριζες σκάλες

  13. Ο/Η kitsos λέει:

    Το ΧΩΝΙ ειναι οργανο του επαμ;
    Απ ο,τι ξερω, δικη του εφημεριδα θα βγαλει στο αμεσο μελλον…

  14. Ο/Η βρεττος λέει:

    Ο γνωστός απατεώνας, ψεύτης και υβριστής όλων, εκτός της Χρυσής Αυγής φυσικά, ξαναχτύπησε. Κρίμα που η Ελευθεροτυπία φιλοξενεί τα «άρθρα» του…

Γράψτε ένα σχόλιο

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s