Γιατί δεν κάνουμε κάτι;

paint_gun

Του Κώστα Βαξεβάνη


Με μια απλή εμπειρική λογική, ο βαθμός της καταπίεσης ή της εξαθλίωσης του κόσμου γεννά αυτόματα την αντίδραση. Οι άνθρωποι δηλαδή αντιδρούν όταν σπρώχνονται στο περιθώριο, όταν τους αφαιρούνται επιλογές, όταν αγγίζουν τα όριά τους. Είναι μάλλον εμφανές πια πως στην κοινωνία δεν λειτουργεί αυτή η γραμμική σχέση, ο αυτοματισμός.

Η καταπίεση δεν δημιουργεί απαραίτητα επαναστάτες. Ή τουλάχιστον δεν τους δημιουργεί την ώρα που περιμένει κάποιος πως θα εμφανιστούν. Μπορεί κάλλιστα να φτιάχνει δούλους και υποτακτικούς. Στην Ελλάδα της κρίσης ο Σαμαράς συνεχίζει να κυβερνά με μέτρα που απομακρύνουν κάθε ανάπτυξη, με τον Βενιζέλο να του υπαγορεύει πολιτικές και τον Κουβέλη να του χαϊδεύει με κατανόηση το χέρι.

Τι είναι αυτό που κάνει τους πολίτες αυτής της χώρας να ανέχονται την κοροϊδία ή, ακόμα περισσότερο, να θέλουν να πιστεύουν πως όσοι κατέστρεψαν τη χώρα μπορεί ίσως την τελευταία στιγμή να την σώσουν; Ποιοι είναι αυτοί τέλος πάντων που δεν τρομάζουν ακόμη βλέποντας τον Μάκη Γιακουμάτο και τη Θεοδώρα Τζάγκρη στα τηλεπαράθυρα να διαμορφώνουν πολιτική, ενώ ταυτόχρονα αναρωτιούνται μήπως οι επόμενοι που θα έρθουν δεν μπορούν να κυβερνήσουν;

Πριν από μερικές ημέρες στη Βαρκελώνη Ισπανοί συνάδελφοι με ρωτούσαν με ειλικρινή απορία γιατί οι Έλληνες δεν ξεσηκώνονται με όλα αυτά που γίνονται σε βάρος τους. Γιατί δεν τελειώνουν με αυτό στο σύστημα της διαφθοράς που εισπράττει πλούτο παράγοντας μόνο ψέματα. Η ίδια απορία δεν ισχύει μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για την Ισπανία, την Πορτογαλία, όλο τον ευρωπαϊκό νότο.

Συνδεδεμένος με μια Ευρωπαϊκή Ένωση που υλοποιεί αποφάσεις της Γερμανίας και της Γαλλίας κυρίως, κυβερνιέται από δυνάμεις που είναι συνδεδεμένες με τη διαφθορά και τώρα πια με την υποτέλεια που εξασφαλίζει την πολιτική επιβίωση των διεφθαρμένων.

Απέναντι σε όλο αυτό το σύστημα, οι πολίτες αδυνατούν να καταλάβουν τη διαφορά της πολιτικής από τη διεφθαρμένη της έκφραση, την οποία έχουν συνηθίσει. Το χειρότερο είναι πως αυτοί οι πολίτες επί δεκαετίες έχουν εκ-παιδευτεί ως πελάτες, συναλλασσόμενοι, καταναλωτές. Έχουν ξεχάσει κάθε κοινωνικότητα, την έχουν αντικαταστήσει με τη συνεύρεση και σίγουρα όχι με τον προβληματισμό.

Στην Ελλάδα που ενοχοποιούσε την αμφισβήτηση και κλωνοποιούσε συστηματικά την ομοιογένεια του στιλ, οι άνθρωποι είναι εκπαιδευμένοι να αναζητούν την προσωπική λύση. Τις περισσότερες φορές αυτή είναι ταυτισμένη με το βόλεμα και την εξαίρεση. Η συλλογικότητα ήταν ένα άκοπο μόρφωμα που χόρευε στα κλαμπ με τις χορηγίες των τραπεζών και θεωρούσε εθνική υπόσταση τα έργα των κρατικοδίαιτων εργολάβων. Αυτός ο κόσμος είναι δύσκολο σήμερα και να καταλάβει και να δράσει. Πρέπει να επαναπρογραμματιστεί η συλλογική συνείδηση, να επαναδιατυπωθούν οι αξίες, να ανακαλυφθεί ξανά η πολιτική και η σημασία της.

Οι άνθρωποι είναι πολιτικά όντα, εξαρτώνται από την πολιτική και την δημιουργούν, ακόμη και όταν επιλέγουν να πάνε για μπάνια την ώρα που ανοίγουν οι κάλπες. Δεν υπάρχει όμως άλλη λύση απ” το να δράσουν. Ακόμη και στην πιο έντονη αγωνία του, ο κόσμος ρωτάει «τι θα γίνει τώρα», εννοώντας ποιος θα το κάνει. Ποιος θα το ετοιμάσει και θα το προσφέρει με όλες τις εγγυήσεις καλής και συμφέρουσας λειτουργίας.

«Κανένας» είναι η απάντηση. Μπορεί να συμβεί αν αποφασίσουμε πως τίποτα δεν προκύπτει χωρίς τη συμμετοχή μας. Ανακαλύπτοντας ίσως ξανά την αξιοπρέπεια ως στοιχείο προσωπικής λειτουργίας αλλά και κρίσης της πολιτικής και των πολιτικών.

Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω πως αυτοί που μπορούν να το κάνουν είναι τα πραγματικά θύματα της σημερινής κατάστασης. Όσοι δεν μπορούν να απαντήσουν πώς θα είναι το αύριο, γιατί δεν το σκέφτονται με τους όρους του χθες. Οι νέοι.

Πηγή: Το Κουτί της Πανδώρας

11 Responses to Γιατί δεν κάνουμε κάτι;

  1. Ο/Η Κ. Κωσταντίνος λέει:

    ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ.
    ΕΛΛΑΣ ΤΕΛΟΣ.

    • Ο/Η epampatras λέει:

      Γιατί έχουν εσένα πατέρα.
      Προπαγάνδα ηττοπάθειας τέλος Κωνσταντίνε.

      • Ο/Η Κ. Κωσταντίνος λέει:

        ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΦΑΧΤΟΥΝ;
        ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ;
        ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ;
        ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΛΑΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ;
        ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ Η ΤΟΥ ΛΑΤΣΗ;

        ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ………. ΕΡΧΟΜΑΙ;

        ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΚΑΤ’ΕΠΙΦΑΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ Η ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΦΑΞΕ ΜΕ ΠΑΣΑ ΜΟΥ Ν’ΑΓΙΑΣΩ.

        ΟΧΙ, ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ. ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ. ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΦΑΧΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ.
        ΕΓΩ, ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
        ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.

        ΤΟ ΛΑΘΡΑ ΒΙΩΣΑΣ.

      • Ο/Η Kostas λέει:

        Τον ραγιαδισμό δηλαδή.

        Σε φαντάζομαι στην κατοχή με μια μαύρη κουκούλα…

      • Ο/Η Κ. Κωσταντίνος λέει:

        ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΛΑΘΡΑ ΒΙΩΣΑΣ»;
        ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΟΥ.

      • Ο/Η Kostas λέει:

        Ναι, γιατί αυτό σημαίνει. Όταν αποδέχεσαι να σε πηδάνε, ελπίζοντας ότι κάποτε θα σε λυπηθούν και θα σταματήσουν, τότε είσαι εθελόδουλος.

        ΘΕΛΕΙΣ να είσαι δούλος, μπας και τη σκαπουλάρεις.

      • Ο/Η Κ. Κωσταντίνος λέει:

        H δουλεία υπήρξε αρχαίος και διαπολιτισμικός θεσμός που νομιμοποιούσε την μετατροπή του ανθρώπου σε ιδιοκτησία και που απαγορεύτηκε(;) σταδιακά για οικονομικούς και ηθικούς λόγους στις περισσότερες χώρες του κόσμου.
        Η δουλεία συνεπαγόταν όχι μόνον τον κοινωνικό θάνατο του ατόμου, αλλά του αφαιρούσε αυτή καθαυτή την ανθρώπινη υπόσταση και το υποβίβαζε στο εξής σε αντικείμενο προς ιδιοκτησία και χρήση (ιδιώτη ή κράτους).
        Σηματοδοτείται από την έλλειψη πολιτικών δικαιωμάτων & την έλλειψη ιδιοκτησίας.
        Σε κατάσταση δουλείας ζούσε κατά καιρούς και περιοχές το 20%- 40% του πληθυσμού των κοινωνιών, ενώ υπήρξαν και κοινωνίες με πολύ υψηλότερο ποσοστό δούλων.
        Την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη δεν θα τη χάσω.
        Το «Λάθε ή λάθρα βιώσας λοιπόν σημαίνει στα νέα ελληνικά «ζήσε στην αφάνεια».
        Τούτο δεν σημαίνει φυσικά απραξία.
        Αφάνεια δεν σημαίνει αεργία.
        Θα μπορούσα περιφραστικά να το αποδώσω ως: Κάνε ότι είναι να κάνεις χωρίς να επιδιώκεις την αναγνώριση και την δόξα και το χρήμα.
        Κάνε ότι είναι να κάνεις με σκοπό το εθνικό όφελος χωρίς καθόλου να σε απασχολεί αν θα γίνεις διάσημος αν θα σε γράψει η ιστορία ή αν θα γίνεις πλούσιος.
        Κάνε ότι θέλεις να κάνεις προς όφελος του οίκου σου χωρίς πολλές φανφάρες και επιδείξεις ικανοτήτων, χωρίς να αποζητάς την αναγνώριση και τις τιμές.
        Αυτές θα έρθουν μόνες τους (ανάλογα του τι κάνεις) αλλά και αν δεν έρθουν μικρό το κακό διότι κατ’ ουσία είναι άχρηστες.
        Το μοναδικό όφελος που έχουμε είναι από αυτό που κάνουμε από τις πράξεις μας και όχι από τις τιμές που ίσως αυτές αποφέρουν.
        Αν αυτού του είδους ο λάθρος βίος είχε γίνει κτήμα των πολλών με σκοπό το εθνικό όφελος και όχι το ατομικό, αν γίνει πραγματικότητα είναι πολύ εύκολο να αντιληφθούμε τις καίριες διαφορές που θα είχε η κοινωνία μας.
        Τούτη η φιλοσοφική στάση από τον εθνικό κορμό, θα οδηγούσε αυτόματα στην ανυπαρξία όλων των υποτιθέμενα μεγάλων της νώτερης ιστορίας μας.
        Αν ίσχυε το λάθε βιώσας δεν θα υπήρχαν οι κατ’ επίφαση διάσημοι ηγέτες – προδότες
        Θα υπήρχαν διάσημα εθνικά έργα, από αμιγώς Ελληνικά χέρια & μυαλά, αλλά όχι διάσημοι υπ’άνθρωποι σαν την Αγγελοπούλου.
        Ποιο το προσωπικό όφελος από όλη αυτή την ιστορία;
        Μα είναι απλό. Μια εθνικά καλύτερη κοινωνία όπου όλοι θα ζουν καλύτερα με αξιοκρατικά κριτήρια και όχι κάποιοι καλύτερα από κάποιους άλλους.
        Τα πρόσωπα θα κρίνονταν από το έργο τους και όχι από κάποια στημένη διασημότητά, αλλά ακόμα και αν αποκτούσαν διασημότητα αυτή δεν θα επηρέαζε την πορεία των έργων τους για λόγους αξιοκρατικούς.
        Τα έργα θα κρίνονταν λόγω της αντικειμενικής τους αξίας και όχι επειδή είναι δημιούργημα ενός δήθεν διάσημου ή ενός οικογενειακά πλούσιου.
        Με την κατάσταση ως έχει σήμερα, όλοι ανεξαιρέτως λειτουργούν με το σκεπτικό να γίνουν διάσημοι αυτοί και όχι τα έργα τους.
        Έργο και άνθρωπος έχουν ταυτιστεί και από ένα σημείο και μετά το έργο δεν έχει καμία αξία αλλά ποιος το έκανε.
        Το έργο-η πράξη δεν είναι τις περισσότερες (αν όχι όλες) τις φορές παρά το μέσον για να γίνουν αυτοί διάσημοι και πλούσιοι και αν μπορούν αυτό να το επιτύχουν χωρίς να χρειαστεί να παράγουν έργο.
        Ο ατομικισμός λοιπόν εις βάρος του συνόλου, εις βάρος ακόμα και της ίδιας της πατρίδας.
        Οχι αγαπητε.
        ΑΝ ΑΝΑΖΗΤΆς ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΗΡΩΑ,
        ΑΝ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΑΤΟΜΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ «ΕΘΝΙΚΑ» ΑΡΕΣΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ,
        ΑΝ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΕΛΜΑ.
        ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.
        ΕΓΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ, ΕΠΙΤΕΛΩ ΕΘΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΑΡΑΜΕΝΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ.
        ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙΣ ΩΣ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ.
        ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΠΙΑ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΗ ΣΩΣΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΟΣ, Η Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, Η ΤΟ ΑΝΑΝΩΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΗΡΩΑ.
        ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΗΘΙΚΟ ΡΑΚΟΣ, Ή ΑΠΛΆ ΓΡΑΦΙΚΟΣ.

  2. Ο/Η epampatras λέει:

    Αφού ρε Κωνσταντίνε οι εβραίοι όπως λες είναι οι ισχυροί, εσύ δεν θέλεις να θυσιάσεις τίποτα από τον εαυτό σου και θεωρείς την Ελλάδα και τους Έλληνες τελειωμένους, τί είναι αυτό που σε κάνει να γράφεις σχόλια σε ένα μπλογκ του επαμ, που από ότι έχεις καταλάβει προσεγγίζει τελείως διαφορετικά τα ζητήματα αυτά?

    Γιατί επανέρχεσαι και επαναλαμβάνεις διαρκώς πως είμαστε χαμένοι? Το να αναφέρεις τις αμφιβολίες σου για το αν τα καταφέρουμε προφανώς είναι αποδεκτό, αλλά αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μάχη επιβίωσης κι όποιος επαναλαβάνει την προπαγάνδα του «εχθρού» άθελά του ή μη ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ.

    Θα σε παρακαλούσα να μην κάνεις τέτοια αφοριστικά και πεσιμιστικά σχόλια στο μπλογκ γιατί φαίνεται σαν προπαγάνδα ηττοπάθειας όπως είπα παραπάνω. Εδώ προσπαθούμε να ανασυντάξουμε την ελληνική κοινωνία και να αντλήσουμε όλο το δημιουργικό κομμάτι της, αλλάζοντας κατεύθυνση, όσο γίνεται πιο γρήγορα…

    Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν διαγράφουμε ή λογοκρίνουμε σχόλια που δεν περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο, εκτός αν ανακαλύψουμε ξεκάθαρο δόλο…

  3. Ο/Η Κ. Κωσταντίνος λέει:

    ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ,ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ!ΘΕΩΡΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ!

    • Ο/Η epampatras λέει:

      OK!
      Το θεωρώ κριτικό, αλλά σε καλώ να σκεφτείς -μιας και μπορείς μια χαρά από ότι βλέπω- τί το δημιουργικό προσφέρει να επαναλαβάνουμε ηττοπαθείς τοποθετήσεις, ακόμη κι αν δεχθούμε πως είναι απόλυτα σωστές (που δεν είναι, αλλά λέμε τώρα ΑΝ…). Ελπίζω να καταλαβαίνεις τί εννοώ και ποιά είναι η θέση μας ως διαχειριστές του μπογκ.

      • Ο/Η Κ. Κωσταντίνος λέει:

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ.
        ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΜΜΕΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΤΟΛΜΗ ΤΟΥ ΑΙΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΔΟΛΟ ΤΟΥ ΟΔΥΣΕΑ.
        ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
        ΑΦΕΝΟΣ, ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝΔΡΟ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΙΑ & ΑΦΕΤΑΙΡΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΦΕΝΤΗ.
        ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΒΑΛΤΟ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΒΟΥΒΑΛΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ.
        ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΑΥΤΑΡΚΙΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΟΣΠΟΥ ΝΑ ΕΞΟΥΘΕΝΩΘΟΥΝ.
        Ο ΒΑΛΤΟΣ ΜΑΣ ΑΝΟΙΚΕΙ.
        ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΑΔΟΛΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΙΔΙΩΝ ΛΑΘΩΝ.
        ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: